Handelsbetingelser
Industrivej 46
9600 Aars
TLF: 22530175
CVR: 27617247
BETALING
Sabinas.dk modtager online betalinger med: Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online, Anyday.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)
sabinas.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
sabinas.dk’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.
LEVERING
Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.
Leverings område: Vi leverer kun varer indenfor Danmark” sabinas.dk afsender varer med følgende : PostNord – Hjemmelevering og PostNord – Pakkeshop
Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
FORTRYDELSESRET
Der gives 90 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 90 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 90 efter leveringen og være os i hænde seneste 90 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail sabinas@outlook.dk, hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med formularen nederst i handelsbetingelserne).
VARENS STAND VED RETURNERING
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til sabinas.dk at vurdere varens stand.
REKLAMATIONSRET
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i soft ware , materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til sabinas.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. [sl JHer anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.[s} ]Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet. sabinas.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
sabinas.dk
Industrivej 46
9600 Aars
TLF: 22530175
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
KUNDE- & PRIVATLIVSPOLITIK
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med sabinas.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål. at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos sabinas.dk og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke , således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for sabinas.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i sabinas.dk er: Sabina Kristensen
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos sabinas.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til sabinas@outlook.dk.
COOKIES
På https://sabinas.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet. og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
LOG-STATISTIK
Vi bruger en log-statistik på https://sabinas.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler info rmation, som kan give et statistisk bill ede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere sabinas.dk’s hjemmeside.
KLAGEMULIGHEDER
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: sabinas@outlook.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:
- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (“) købsaftale om følgende varer (“)/Levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Bestilt den (*)/modtaget den(*)
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato